Wymiana logo

Kiedy powinno się wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to specjalistycznie zrobi. Duże firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, więc przygotowaniem logotypów zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to powierzyć, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który zajmuje się przygotowaniem grafik.



W przypadku rebrandingu logo firmy wytwarza się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje wiele czasu i jest także dosyć sporym kosztem.
W takim przypadku należy przedtem zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej w ogóle posiadać kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Oczywiście ważne ze względu na działanie firmy powinno być to, ażeby firma miała dobrze opracowany zamiar tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest takie proste. W pewnych sytuacjach to wymaga faktycznie bardzo dużo pracy. Projektowanie logo trzeba zacząć od nowa i to również nie jest wcale takie proste. Logotyp, który był poprzednio, w pewnych sytuacjach nawet nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, ale zwyczajnie od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być trochę inne, oczywiście musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, niemniej jednak powinno przekazywać inne wartości, o ile się zmieniły, lub posiadać inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest w rzeczywistości bardzo duże.
Więcej informacji: kliknij tu.