Odpowiednia rehabilitacja wykonywana w mieszkaniu pacjenta

Bez jednej ręki życie jest naprawdę bardzo trudne. Przekonuję się o tym już od pewnego czasu. Jeżdżąc na deskorolce któregoś dnia na nieszczęście tak niefortunnie upadłam, że złamałam lewą rękę.



Ból był nie do opisania. Koleżanka zadzwoniła na Szpitalny Oddział Ratunkowy. Przyjechała karetka i tym podobne. Potem musiałam swoje odczekać w kolejce, bo tak niestety funkcjonuje bezpłatna służba zdrowia itd. Miałam wiele obaw, jak to należy wszystko będzie wyglądało. Lekarz powiedział mi, że czeka mnie rehabilitacja... Nie wiedziałam, jak to należy wszystko się potoczy. Od tamtej pory bardzo doceniam osoby, które codziennymi muszą borykać się z rozterkami z ręką. Ludzie, którzy mają do dyspozycji wyłącznie jedną kończynę górną są dla mnie prawdziwymi bohaterami. Szczęściem w nieszczęściu jest fakt, że trafiłam na super rehabilitanta. Wręcz nie musiałam do niego dojeżdżać itd. To on przyjeżdżał bowiem do mnie. Na rynku są bowiem takie placówki z fizjoterapii, które świadczą tego typu usługi. Na początku przeszło mi przez myśl, że taka rehabilitacja nie będzie do końca fachowa. Fachowcy fizjoterapeutyczni mają natomiast nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale korzystają również z dobrego sprzętu. Wszystko, co najważniejsze mają zwyczajnie przy sobie. Ogólnie rzecz biorąc sam proces masażu , a ponadto tej rehabilitacji odbywa się pewnie tak samo jak w zwykłej, stacjonarnej placówce w Gdańsku albo Sopocie.
Dla mnie jednakże bardzo dużym ułatwieniem było to, że po prostu nie musiałam nigdzie jeździć i tak dalej. Nawet sobie nie wyobrażacie, jakie to jest wyzwanie jechać przykładowo. zatłoczonym autobusem z ręką, która jeszcze nie jest w odpowiedniej kondycji. Nie chciałam przedłużać okresu leczenia, dlatego zdecydowałam się na rehabilitantów, którzy przyjeżdżali do mojego domu. Jeszcze czeka mnie trochę pracy, niemniej jednak jesteśmy już przy samym końcu. Wiem, że w tym momencie na pewno będą musiała bardziej uważać jeżdżąc na deskorolce, bo chociaż ten wypadek daje mi się mocno we znaki, to i tak nie zamierzam rezygnować z tej aktywności.
Warto sprawdzić: https://www.doz.pl/lekarze/l58060-Fizjoterapeuta_Pawel_Michalowicz_masazysta.