Dbałość o kontakt z Klientem

Na start firmy dość niechętnie podchodziły do kwestii reklamowania się na FB i raczej to bagatelizowały. Jedynie największe brandy nie musiały szczędzić pieniędzy i powiedziały TAK w kierunku do tych rozwiązań. Przyniosło im to oczekiwany efekt i widać teraz, że po jakimś czasie te firmy, które pierwsze zaczęły kreować swój wizerunek na Facebooku, szybko pozyskały fanów i mogły uczyć się na błędach wtedy, gdy jeszcze Facebook był w powijakach.

W tym momencie nie posiada już czasu na naukę, powinno się działać i działanie to musi być realizowane dość konsekwentnie. Im firma jest większa, tym niewątpliwie więcej fanów ma i tym mocnie musi się angażować w FanPage. Im on większy, tym więcej na nim postów, zapytań, propozycji, problemów i tym podobne, a tym samym ktoś musi to wykorzystywać. Bardzo duże firmy posiadają osoby zatrudnione na etacie, których zadaniem jest dzień i noc wykorzystywać firmowego Facebooku. Jak wiadomo skuteczny FanPage to taki, który podejmuje z użytkownikami interakcje i dlatego konieczne jest tutaj odpowiadanie na prawie że każdy post, pytanie itd. Czasami wygląda to nawet groteskowo, jednakże złota maksyma mówi: zarabiaj na Facebooku dzięki angażowaniu ludzi, całkiem inaczej się po prostu nie da. Gdy ludzie widzą, że do innych odnosicie się z szacunkiem i poradą, są skłonni dołączyć do was i zasilić grono waszych nabywców. To buduje potęgę danej firmy. W dłużej perspektywie takie niewinne narzędzie, jak FanPage, ma możliwość posiadać naprawdę bardzo dużą siłę oddziaływania i przebicie rodem z najlepszej kampanii reklamowej, niemniej jednak na to trzeba czasu.

Sprawdź: social media.